Joan Colomo - Hort mort

vés a acords
De les cendres neix la flor,
faves tendres, pomes d'or.
Ordre orgànic, plors i cebes,
el desig natural treu les penes.

Però comença el poder infal·lible del sol
que resseca la terra quan vol
i que dóna la vida i la pren.
Ja s'acosta la mala sort,
sense tu el meu hort és mort.

L'harmonia entre els éssers,
res més maco que tu menjant préssecs.
Sol i aigua, terra i lluna,
res més maco que tu menjant prunes.

Però comença el poder infal·lible del sol
que resseca la terra quan vol
i que dóna la vida i la pren.
Ja s'acosta la mala sort,
sense tu el meu hort és mort.

Producto Interior Bruto Vol 1, Joan Colomo. 2011.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaa! Siusplau, podries posar els acords de la cançó el camí, l'infern o/i màgic, de joan colomo? No els trobo enlloc!
Gràcies!
Pervinca N.

Anònim ha dit...

Els acords de màgic són


Creuant voreres F
pujant al tren Gm
sents el que esperes quan Bb
parla la gent C

que màgic que meravellós Bb C

que ens menteixin així F, Dm

Jo no vull pas la veritat Am, C

vull ser feliç Bb, F

Bb

Anònim ha dit...

MILLOR AIXÍ:

Creuant voreres F Gm
pujant al tren Dm C
sents el que esperes quan F Gm
parla la gent Dm C

És màgic, és meravellós Bb C
que ens menteixin així F Dm
Jo no vull pas la veritat Am C
vull ser feliç Bb F

Coro final:
És màgic, és meravellós Bb C
que ens menteixin així F Dm
Jo no vull pas la veritat Am C
Jo no vull pas la veritat Dm G
Jo no vull pas la veritat Am C [¿?]
vull ser feliç Bb F