Canimas - Puc tancar i obrir

vés a acords
Puc tancar i obrir la mà,
puc posar un peu davant l'altre peu
i fer un pas endavant.
Puc obrir el meu cor tancat,
puc posar una mica de llum
per allà on vaig.

I amb l'altra mà puc oferir-te
un ram de flors
collides pel camí que jo he trobat.

Vull entrar en un llac serè
i lentament treure'm la roba
que ja no em serveix.
Em despullo davant teu
i si vols fusionem
el teu cos amb el meu.

Puc estimar-te i no tenir-te,
deixo ben obertes
les finestres de l'amor.

Sagrat cor, Canimas. 2010.

5 comentaris:

earenjoy ha dit...

Epa! Fa uns dies vaig descobrir aquest blog! Felicitat...Saps què? Jo en tinc un de semblant.

Et seguiré de prop!

[[[pimpinelafolk]]] ha dit...

earenjoy, oi?
Merci ear!

Sanfri ha dit...

Que bo que és l'últim disc d'en Canimas!! si algun dia t'animes, a mi m'encanta la de Perles de Gel. bua... és molt bona.
merciii per anar penjant cançons tan grans!!

brufus ha dit...

Ja veig com has arribat a earenjoy ;)

Marçal ha dit...

Bona!
Per cert, jo fa dies que també m'estic barallant amb la de perles de gel. La proposo com a deures de Nadal! Tinc clara l'estructura més o menys (es la mateixa seqüencia baixant-la 1 trast i 2 més despres)
pero no n'estic segur al 100% (em sona prou b de varies maneres) , i em falta la part instrumental. Be jo la penjo en un parell de dies i ja comenteu. Per cert, les lletres a www.viasona.cat cosa que facilita molt la feina.